MissVixen

2012-01-22
11:12:14

Årskrönika 2011, del 2

April

I april blev det en tur till sand för korvgrillning, chiligryta och fina vänner



Påsken kom och den innebar tokfint väder, begravning och tid med de närmsta.

I april kunde man ligga i bikini på altanen och ha grillkvällar med fina vänner


Maj
I maj åkte jag och det här trollet ut till styrsö tillsammans med hennes föräldrar för att häsla på Marcus på jobbet en dag.

Körsbärsträden stod i blom!

Jag och Marcus tog en tur till Danmark med ett gäng vänner

Marcus fyllde 25år!

Och jag detoxade igen


Juni
I juni var jag i Linköping och då fikade nästan hela familjen på fina Åbacka café

Jag och söta Hanna gick på klassåterträff från nian tillsammans

Mamma, jag och Jenny gick LOK-milen och tittade på de nya sjöarna

När jag var tillbaka på västkusten åkte jag och Macus till Marstrand med Linette, Sonny och Lexie

Och i juni var Metaltown, dåligt arrangemang men det var en fantastisk helg ändå!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: