MissVixen

2012-02-29
21:51:38

skottdagen

Skottdagen idag och dagen efter min födelsedag, och vilken bra födelsedag jag hade! Sov över hos mamma natten till igår så jag fick min obligatoriska uppvaktning på morgonen, bjöd på kaka på jobbet och avslutade dagen tillsammans med mamma och Jenny på Aioli där vi åt fantastiskt god tapas!

Måste säga att jag har blivit firad minst lika mycket ikväll! Fina Hanna bjöd över mig på trerättersmiddag och en massage i present. Är inte det lyx så säg! Tack kära du!

Nu ska jag störta i säng så jag orkar med morgondagen. Möte hela förmiddagen och jag tror att jag måste vara rät taggad och utvilad för att orka stå för vad jag tycker.


min fina födelsedagsfrukost!

Kommentar:
#1: Maria

Åhh fyllde du år på Maria-dagen !! Grattis i efterskott !! = )

2012-03-03 @ 19:37:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: