MissVixen

2011-09-04
14:49:04

Ullared-shopping



Klockan 06.45 hämtade Emma upp mig imorse för vår tur till Ullared! Vi kom dit lagom tills de öppnade klockan åtta och åt vår med havda frukost i bilen. Så mysigt! Måste säga att den här gången var 1000 gånger trevligare än mitt förra besök där då hela vistelsen var en enda lång kö. Nu kunde vi strosa omkring i lugn och ro i flera varv och plocka i (och ur) saker ur våra vagnar.

Min shopping blev en tavla, en supermjuk och gosig filt, ett strykjärn, små skålar, en konservöppnare, thermoleggins, gardiner och en måttsats. Är väldigt nöjd med mina saker och nu längtar jag ännu mer tills jag får min lägenhet i november. Då måste jag nog ta en till tur dit för jaglovar, man kan spara in massa pengar på att köpa saker till hemmet där och det finns mängder med fina saker! Emma köpte lampskärmar och mattor för en bråkdel av vad de hade kostat i en vanlig butik!

Och jag vet! jag har gått lite bananas på de lila sakerna, men jag lovar att det inte kommer se så mycket ut när de sprids ut i en lägenhet=)

Kommentarer:
#1: Syss

Haha du är ju 1000 gånger värre än mig på lila!

2011-09-06 @ 22:03:39

Jaa men visst !

jag måste ju faktikst ha dom om do dyker upp :P



jag tokdiggar tavlan där.

mycket lila.. me like! KRAAM

2011-09-07 @ 07:30:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: