MissVixen

2011-09-19
21:56:45

jag är här nu


Nu har jag landat i mitt kära Linköping. Det här som jag har sett fram emot så länge har helt plätsligt blivit verklighet! Och ibland slår verkligheten tillbaka som en käftsmäll rakt upp i ansiktet! Missförstå mig inte för jag är så nöjd att vara tillbaka och jag längtar massor efter min lägenhet, men jag har lixom haft tunnelseende ett tag. Bara sett målet och inte det jag faktiskt lämnar. Just nu känner jag mig ganska tom för det har slagit mig att jag verkligen har flyttat ifrån Marcus! Vi bor inte ihop längre... Jag är särbo... Och hur nyttigt det än är för oss så är det tungt just nu. Vi vänjer oss ju, men det vore ju konstigt om det inte kändes alls. Jag lämnar ju även den stad som varit mitt hem de senaste sju åren, mina fina vänner och mitt jobb, och visst känns allt det med. Så Linköping, jag kommer snart njuta av att vara här! Jag måste bara få sörja det jag lämnat lite!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: