MissVixen

2011-09-16
18:40:51

2011-09-16


Sista dagen på jobbet idag. Det var en märklig dag som gick från att först inte alls greppa att jag inte kommer dit på måndag till en massa tårar när jag kramade alla barnen och kollegorna hejdå. Fick en flaska vin och presentkort på IKEA, helt perfekta presenter enligt mig!

En suddig, mörk och otydlig bild på nya jackan. Finfin tycker jag =) Hittade fina plånböcker på åhlens, tjusiga väskor på zara och fantastiska skor på ask idag med. Men idag blev det inget unnande, måste tänka på att jag snart får köpa massa möbler!

Nu ska jag spendera min sista kväll som Göteborgara med lite Marcus-mys! Måste bunkra upp inför den kommande veckan!

Kommentar:

Spännande !! :D

å snygg jacka där må jag säga.. Kram

2011-09-19 @ 11:58:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: