MissVixen

2011-11-22
20:41:29

Jo men jag ska...

Det går inte riktigt beskriva hur nöjd jag är med min tillvaro just nu! Min lägenhet är underbar och jag har aldrig kännt mig så hemma sen jag flyttade hemifrån som jag gör nu. Jag försöker att sakta hitta mina rutiner med allt vad som hör vardagen till. Träning, handla, tvätta städa, umgås med fina vänner... Allt ska få en plats här i min nya tillvaro.  Och ja, jag ska lägga upp lite bilder på hur jag har det snart! Men saken är den att jag lixom inte kommer ihåg kamerna de där speciella tillfällena som jag vill dela med mig av. Som när jag har besök här i min soffa på lite te eller glögg, eller spelningen i fredags med fina vänner som jag inte sett sen i somras eller promenaden runt stångån för att titta på vinterljus... Och jag har så dålig belysning i lägenheten att jag inte får till några bra bilder så jag får vänta till i helgen med att ta lite kort. Så kommer äntligen Marcus hit igen och jag får se min lägenhet i dagsljus=)

Jag tror att de flesta har tröttnat på att läsa vid det här laget nu så jag lägger ner för stunden=) Och jag lovar att försöka komma ihåg min kamera framöver!

Natti!

Kommentar:
#1: jonna

Jg trottnar inte!!

2011-11-24 @ 11:37:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: