MissVixen

2011-03-22
13:29:26

vårdagsjämning igår



  
Igår var det vårdagsjämning och då blev jag stucken i fingret på vårdcentrlen, gjorde morotsjuice i hopp om att det ska stärka mitt immunförsvar, tog kort på fina snödroppar på vägen till hemköp och åt snickersglass för att det är bra för själen när man är sjuk. Idag har jag bara gått en promenad med Marcus för att inse att vi nog inte är så friska som vi trodde.

update: jag beställde ju den fina klänningen idag också  + en likadan fast svart. Jag kommer bli så fin så!

Kommentarer:

MUMS med glass och härligt med sol och snödroppar! Hoppas bara ni kryar på er ordentligt snart! =)

2011-03-23 @ 16:30:23

Värkar som du har haft en bra dag ändå? :)

2011-03-23 @ 23:12:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: