MissVixen

2011-01-29
12:57:57

veckan som gått


Ännu en arbetsvecka har kommit till ända och igår var det nog lite extra skönt att gå hem än vanligt. Har varit helt sjukt trött i veckan, men det kanske beror på migränen jag startade den med. Har inte gjort så mycket mer än jobbat och ätit soppa den här veckan. Är nog världens bästa mat enligt mig! På vinterna iaf när man är frusen. Och ja, man får äta tomatsoppa ur sina fina blommiga tekoppar=)

Det enda utöver det vanliga jag gjort var att ta mig till IKEA. Tycker det är så mysigt att strosa omkring där och plocka på sig "nädvändigheter". Onsdagens skörd blev detta: servetter, doftvärmeljus, vanliga värmeljus, en vas och en hålslev. Alla Saker var faktiskt sådant jag behövde! Så det så!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: