MissVixen

2011-08-18
18:43:38

ny favorit



För några veckor sen stannade vi till i Gränna på väg hem från Linköping och då köpte jag den här kaneldrickan. Det var inte svårt att redan då räkna ut att det skulle bli en favorit hos mig! Den är lika god varm som kall och den ska tydligen funka till toddy med, det tåls ju att testa! När jag köpte den tänkte jag på kommande kalla höstkvällar mysandes i soffan under en filt. Tror dock inte att den kommer räcka så länge, så får se till att stanna till i Gränna nån mer gång och köpa på mig=)

Den passar en dag som denna med när humöret svajar. Tur att man vet att humöret kan vara en berg och dal bana ibland så men vet att det går över! För just nu är jag nog missnöjd med precis allt. Förutom min flytt till linköping och min blivande lägenhet såklart=)

Kommentar:
#1: Syss

mumma! jag lyxar med varm o kall =) Fick från Malin!

2011-08-18 @ 20:14:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: