MissVixen

2011-08-13
09:47:41

min fina lägenhet!

Nån stan så tror jag att det var meningen att jag skulle flytta upp till Linköping igen. När jag bestämde mig för att flytta så dök det upp en tjänst med den profilen inom förskolan som jag vill arbeta, min kära vän fick lägenhet och ska flytta upp samtidigt och jag får en lägenhet som är som gjord för mig!

Just nu vill jag mest suga ut det sista av vardagen här nere i Göteborg tillsammans med min Marcus, men samtidigt drömmer jag mig bort till 1nov då jag får min lägenhet! Sitter med kontraktet framför mig just nu och ska skriva på =)


här ser ni mina talanger i paint=) Proportionerna och skalerna är ju inte direkt rätt, men man får en uppfattning om hur den ser ut iaf. Det är en tvåa på 50kvm nästan mitt i stan, med gångavstånd till både storasyster och Linette. Vindsgången är inte medräknad i kvadratmetrarna=)

Kommentar:
#1: Syss

Jag tror att jag håller med dig =) Det ska bli så gött att kunna hoppa över ån på en kopp te! Eller tvärtom!

2011-08-14 @ 17:48:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: