MissVixen

2011-08-20
15:09:07

en paus

Det är tokfint väder men jag har suttit inne i lägenheten hela förmiddagen och ska nog fortsätta med det fram tills ikväll då vi ska till Sean på lite fest. Enda anledningen är att jag behövde en liten paus. Drack mitt morgonkaffe i sängen och pratade i telefon med mamma länge. Efter det har jag bara pysslat om mig själv och lyssnat på bra musik. Tror det kan vara nyttigt att bara stänga av omgivningen ett tag och ladda om batterierna. Föresten så är kontraktet till lägenheten påskriven av både mig och bostadsbolaget nu så nu är lägenheten verkligen min i november! Jag längtar!!!

Tar en favorit i repris här med bara för att den är så sjukt rolig!

Kommentar:
#1: Syss

hihihihi! Alltid lika uppiggande!

2011-08-24 @ 22:19:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: