MissVixen

2010-10-07
22:21:58

på egna ben

Jag kan helt ärligt säga att jag ALDRIG förut haft så mycket träningsvärk som jag haft de senaste veckorna. Inte heller har jag svettats så mycket eller varit så fysiskt trött som jag varit nu. Men det känns bra! Riktigt bra faktiskt! Idag hade jag sista passet tillsammans med Ulf, min personliga tränare, och det var faktiskt lite tråkig för det har varit väldigt roligt. Men nu ska jag träna det här programmet själv i en månad innan jag träffar honom igen för att gara test för att se om min rörlighet och muskelmassa har förändrats något, så jag är verkligen pepp på att hålla igång nu. Jag kan verkligen rekomendera att ha personlig tränare en period, för något jag har insett är att jag verkligen inte utnyttjat hela min kapacitet tidigare. Jag orkar så mycket mer än jag trodde, så länge jag inte ger upp. Ska försöka få till några uppdaeringar framöver mim hur det går, annars blir det iaf efter test-tillfället (om det går bra iaf...)

Ha det bra så länge!

Kommentar:
#1: alex

Hej!



Det var allt ett tag sen nu. Hoppas allt är bra med dig :)



Kram på dig

2010-10-25 @ 12:45:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: