MissVixen

2010-11-09
18:46:38

jag tror det vänder nu

Från att ha varit i en rätt så lång kris om vad jag vill med mitt liv verkar det som att jag har vaknat på en bättre sida idag. Till och med morgonen var ljusare när jag traskade till bussen imorse kl 05.41 då fina, mjuka snöflingor dalade ner och bildade ett tunt vitt täcke på marken. På jobbet är det lugnt nu, för mig känns det så iaf, men det kanske delvis beror på att det har slutat snurra i huvudet. Och tänk så mycket fina människor jag har omkring mig. Jag glömmer det ofta, men just nu bubblar det lite i mig när jag tänker på hur mycket bra människor jag har, som jag kan kalla mina vänner, min släkt och famlilj. Och jag blir så lätt förälskad! Inte så som jag är i Marcus utan den typ av förälskelse man kan få i personer som berör, som utan att egentilgen känna mig kan prata så jag förstår. Och som förstår mig, vilket inte alltid är lätt.

Här hemma i lägenheter börjar det hända lite saker. I skrivande stund pillar Marcus med det sista på golvet i köket. Efter det är det ju bara hela lägenhetens golv kvar som ska bytas och lite annat plock, men det är ju en start iaf =)



Sist men inte minst så längtar jag till Sand! Till att mysa framför brasan, gå promenader och till att dricka rödvin ur kåsa. Men det jag längtar efter mest är ju att vara där med de bästa!

Kommentar:

ja håll koll.. för den va grym.

lite vintrig d det är dubbltyg å allt.. men kika i butik. jag vet inte om den finns där? helt borttagen på hemsidan såg jag :(



2010-11-10 @ 16:38:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: