MissVixen

2010-05-11
17:52:20

11 maj 2010


Bilden är från min och Marcus heldag på stan för några veckor sen med massor av gott att äta och dricka och massor med mys. Men den får symbolisera vad jag behöver nu, och det är lite ledighet och mys med bra folk. Jag har inte långhelg som många andra, men imorgon ska det bli after work och eventuell utgång, ska bli sååå kul! Jag har ju trots allt en dag ledig den här veckan så man får ju passa på =)

Ska bli skönt att komma bort från jobbet lite om så bara för en dag, då det varit lite infekterat det senaste. Saker som måste redas ut i arbetslaget så man får en trivsam arbetsmiljö igen. Men det kommer vi lösa det med, mest att det är tråkigt när det blir så.

Hoppas alla får en fortsatt bra kväll!

puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: