MissVixen

2010-03-16
21:26:44

detoxreglerna tio-i-topp

¤Inget rött kött
¤Inga mejeriprodukter
¤Ingen frukt - Utom bananer
¤Inget som innehåller vete, gluten eller jäst
¤Ingel alkohol
¤Inga kakor, konditorivaror, bullar
¤Ingen sylt och inga pålägg - Utom honung
¤Inget kaffe eller te - Utom örtte
¤Inget som innehåller socker eller choklad, inga sötsaker
¤Inga artificiella smaktilsatser: Ketchup, senap, vinäger etc
(Ur: Renare kropp och själ med detox. Av:Nishan Joshi)

Ja, jag vet! Listan låter tråååkig, men det finns en del undantag och mycket som man faktiskt FÅR äta=) Men det orkar jag inte med att skriva om nu för jag är helt slut som artist! Sängen nästa (när jag skrivit klart...)!


Hur har dag 2 gått för mig då? Jo, det har allt gått bra! Jag har inte funskat en enda gång, men biverkningarna sitter i med lite illamående och tryck i huvudet. Jag trodde faktiskt inte jag skulle känna av det så här med det har jag allt gjort. Allt enligt boken =) Idag missade jag att ta med mig banan till jobbet så det blev bara yoghurt till frukost (yoghurt är ett av undantagen från listan så det innehåller bakterier som är bra för magen) och det stod jag mig inte på så länge. Lunchen var en plåga då det för en gång skull serverades god och vällagad mat på jobbet och jag satt där med min lax, blomkål och sparris. En vanlig dag hade det smakat gott, men idag ville jag helst bara ha kallopsen! Träffade en vän på eftermiddagen och promenerade lite och när jag kom hem var jag helt slut. Hoppas det vänder snart!

Nu måste jag sova!

Natti!

Kommentarer:

åh ! dax att detoxa :)

nice ! jag ska nog göra en vårdetox snart ja mä..

2010-03-17 @ 08:23:39

den boken har jag btw. super !

2010-03-17 @ 08:23:55
#3: Pappa

Kan det verkligen vara nyttigt? Att så totalt ta bort allt som smakar! Här gäller: Skippa allt som är sött, minimalt med fett, inget kaffebröd, äta mindre. Resultat? -6,6 kg sedan 11 januari. Sakta men säkert! :-)

2010-03-17 @ 12:24:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: