MissVixen

2010-06-12
11:09:16

bildexplosion!

Jag har hunnit med mycket det senaste och därför har jag inte hunnit/orkat med att uppdatera här, så nu kommer en bildexplosion av vad jag sysslat med det senaste (för den som nu är intresserad).

Jag har bland annat hunnit med att gå  på spelning på Liseberg, mycket folk var det...

... och så har jag hunnit med att fira Emma och Annie som tog examen. Emma ska för övrigt börja jobba hos mig i höst =)

Marcus och jag har grillat en del hos Sean, vilket vi ska göra ikväll igen. Gott!

Jag har haft en heldag på stan med min kära pojkvän

Jag har tagit kort på typiska Göteborglandmärken från Älvsnabben

Vi har solat på Marcus pappas nästan färdiglagda uteplats.

Jag har lyssnat på underbara Kristofer Åström som spelade på Lisebergs Taube-scen...

... drickandes en mumsig Staropramen!

Ja, det var nog det mesta! Hoppas ni haft det lika bra =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: