MissVixen

2010-01-04
20:59:56

nyårsafton


Jag hade verkligen inte kunnat få en bättre nyårsåfton! Kvällen startade hemma hos oss kring det här fint dukade bordet, där vi åt trerätters middag. Marcus stod som vanligt för matlagningen och som vanligt blev det helt underbart gott! Sandro fixade mohitos som välkomsdrink, sen blev det skagentoast till förrätt, oxfilé till varmrätt och hemmagjord chokladmousse till efterrätt. Festen fortsattes i Partille där 2010 firades in med champange och raketer, Underbart helt enkelt!

Dagen efter vaknade jag och såg ut som första bilden, och lägenheten såg ut som den andra =) Det hade helt klart kunnat vara värre. Jag var inte ens bakis och disken var bara att ställa i diskmaskinen. Lovely!





2010 har börjat riktigt lugnt med Star Wars maraton här i soffan och nån promenad. Ska bli gott att börja promenera varje dag snart, men det får vänta lite tills min förkylning har lagt sig lite. Jag ser fram emot det här året, jag har en känsla av att jag kommer stöta på många nya utmaningar i och med att skolan slutar och arbetslivet tar vid. Det kommer bli spännande!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: