MissVixen

2010-01-24
11:11:14

mot våren


Bild från hm.se

Just nu är denna fina topp på väg hem till mig med lite andra saker från hm.se. Den är verkligen en Malin-tröja! Trots vintervädret ute så börjar vårkänslorna komma fram och en längtan av att förnya sig lite dyker upp.

Min första arbetsvecka gick jättebra! Vi har suttit och beställt saker, möblerat avdelningen och gjort i ordning barnens platser hela veckan. Den kommande veckan väntar bland annat föräldrasamtal och inskolningssamtal. Det är lite nervöst eftersom jag aldrig hållit i sådant innan, men jag är säker på att det kommer gå bra. Det gör det ju alltid! Jag tror verkligen att jag kommer trivas jättebra på jobbet!

Jag har en känsla av att den här våren kommer bli jättebra! Det är så många praktiska bitar som fallit på plats nu under vintern med lägenheten, jobbet och examen, så nu ska jag njuta av att bara kunna leva lite! Prio ett framöver är min hälsa, för det är det enda som jag just nu känner kan göra den här våren mindre än bra.

Kommentarer:
#1: syss

Jag piffade med tulpaner hemma igår! Nog för att jag var på jättedåligt humör och behövde det, men det börjar krypa fram lite vårkänslor ändå! (även om temperaturen åter igen kryper neråt)



Kram kram

2010-01-25 @ 09:35:41
#2: jonna

FIN!!!

Nu vill jag med ha en sån :S

Fast nu när vi bor i samma stad får jag nog hålla mig...PUSS

2010-01-25 @ 22:46:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: