MissVixen

2010-01-18
06:58:55

i väntan på bussen

Just nu sitter jag o fördriver tiden tills jag ska hoppa på bussen och åka till jobbet. Varför är man alltid så tidig när man är nervös över något!? Alla andra verkar ha fattat att jag har tagit examen, med tanke på alla gratulationer jag fått, men det har inte riktigt sjunkigt in hos mig än. Men det är ju faktiskt så det är, JAG HAR TAGIT EXAMEN! Äntligen får jag väl tillägga, för 3½ års utbildning är ganska långt för en person som inte tycker om att plugga =)

Sammanfattningsvis så bestod torstagens och fredagens examensdagar av lång mysfrukost med Camilla, förnstershopping, champangemingel, avslutningscermoni, tapasmiddag, uppsatsseminarie och till sist en anslutningssittning med god mat och gamla klasskompisar. Det har varit riktigt bra alltså!!!

Här är lite bilder från dagarna:

alla vid mitt bord under sittningenlyssnar på tal

Jag får väl bjuda på en bild av söta Åsa och mig själv, där jag ser ut lite som ett spöke=)

Lena o Camilla

under examenshögtiden

Det här blev ju ett aldeles lagom inlägg, för nu måste jag klä på mig och gå till bussen. Önska mig lycka till på jobbet! När jag kommer hem runt åtta ikväll kommer jag nog vara aldeles för trött för att skriva hur det gått, så ni får allt vänta lite =)

pusspuss

Kommentar:
#1: jonna

Fina klänningen!!

Och fina du! Snart borde vi vara i stan igen, om golvet levereras som det ska och då blir det firande :D,

KRAM

2010-01-21 @ 19:25:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: