MissVixen

2010-02-21
09:28:11

gnistrande

Man blir lite piggare av att titta ut genom fönstret idag om man jämför med gårdagen! Hela gården utanför gnistrar av all den snö som kom igår! Jag klagar iofs inte på vädret igår, för då fick jag inte dåligt samvete av att vara inne hela dagen o ta det lugnt, något som jag verkligen behövde! Här ser ni ett resultat av gårdagens oväder, de här cyklarna ska nog inte ut o köra på ett bra tag =)



Planerna för dagen är att ta det fortsatt lugnt, kanske åka med Marcus en sväng till frölunda torg också. Men först ska jag försöka ta mig till fysiken och göra min sjukgymnastik. Jag kände mig helt febrig när jag åkte hem från jobbet i fredags, så det blev inget då. Men jag måste ju hålla igång om ryggen ska bli nåt bättre. Vad ska ni göra denna fina söndag?

puss!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: