MissVixen

2010-04-24
11:44:21

lördag 24 april 2010


Jag längtar något fruktansvärt till sol, sommar och värme! Betald semester har jag bara fått en gång innan och det var sommaren innan jag började plugga, och det känns helt underbart att jag ska få det igen! Humöret har vänt och blivit bättre och jag känner mig inte riktigt lika hängig längre! Läkaren hittade inget fel på mig, så nu väntar jag bara på lite provsvar han tog, men antagligen är det väl inget där heller.

Planen idag var att idag (liiiite sent) ta tag i beach 2010 igen, men så vaknade jag med halsont så det får vänta några dagar till. Jag är grymt shoppingsugen, men jag väntar nog några dagar med det med tills jag gått igenom garderoben och kollat lite vad som behövs!

ta hand om er i vårsolen nu!

puss!!!

Kommentarer:
#1: Pappa

Hm, jag tycker att jag känner igen huset i bakgrunden, och då är det bara att konstatera, att det där kortet är ganska precis två år gammalt! :-)

2010-04-24 @ 23:37:23
#2: malin

visst är det så! Jag satt och tittade igenom gamla bilder och bilderna från den här dagen är verkligen helt sjukligt somriga! Ni hade verkligen tur med vädret! Det var en riktigt bra dag tycker jag!

2010-04-25 @ 10:34:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: