MissVixen

2009-09-12
16:09:54

snurrigt

Har ett virrvarr av tankar i huvudet så det är rätt svårt att fokusera på boken. Hur ska man kunna skriva en text om en bok om man inte kommer ihåg vad man läst?! Har kommit fram till varför jag är på så kasst humör iaf, och det är ju ett framsteg iaf. Jobb såklart! Stressen över att jag faktiskt är färdig med min utbildning börjar krypa sig på och jag kommer nog inte kunna släppa det helt förens det är kirrat. Som tur är har jag ett CV nästintill klart för att skickas in, ska bara be syss läsa igenom det först och fråga min handledare om hon kan tänka sig att stå som referens.

Förövrigt har jag återigen blivit påmind om hur nära döden faktiskt är. Även denna gång var det inte en person som jag är nära, men det hindrar inte att jag blir påverkad. Livet är verkligen flyktigt och det känns väldigt märkligt att en person bara försvinner

Kommentar:
#1: jonna

Heja på med CV:t! Du klarar boken med, man är alltid bättre än man tror!

Och döden gynnar aldrig. Det är så annorlunda när man känner dom själv. Tänkte på det förut, vad lätt det är att distansiera sig till det när det händer med nånannan. Jag ser ju döingar ett par gånger i veckan, klart att det berör, men inte som dethär :C:C



Flummigt skrivet kanske:s

Jaja.

Hoppas boken går bra iaf!

KRAM

2009-09-13 @ 11:43:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: