MissVixen

2009-09-27
19:52:34

lustfyllt

Vilken härlig helg det har varit! Hade ett väldigt upplyftande möte med min VFU-ledare i fredags inför att hon ska komma ut till min VFU och bedöma mig där hon sa att jag redan har uppnått mina examensmål och att jag gjort det redan första gången jag träffade henne för ett år sen. Pigg av detta begav jag mig till gymmet där energin aldrig verkade ta slut, har nog aldrig gått så bra på ett träningspass förut!



Igår fick både jag och Marcus sovmorgon och jag kände hur lätt det är att ta vardagen för given. Vet inte när det var sist som vi faktiskt vaknade tillsammans och kunde äta frukost tillsammans med! Vi begav oss till Haga för Bondens egen marknad och handlade allt fråm bröd till ost, honung och grönsaker! Grönsakerna ligger och rostat i ugnen just nu så det blir en gos döndagsmiddag! Efter marknaden blev det liseberg med Lena och Daniel och på kvällen var det fest!

Som sagt, en väldigt härlig helg! Till och med  söndagen har varit mysig, även fast jag mest sovit hela dagen! Kan det vara att jag inte känner så mycket stress för tillfället då jag inte har några böcker som måste läsas eller texter som måste skrivas!

Hoppas ni haft en lika lustfylld helg ni med!

Pusspuss

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: