MissVixen

2009-10-26
09:32:14

redovisnings verkstaden

Ja, vad ska man säga... Det är ju inte så att jag kommer ifrån det, men jag vill verkligen inte göra mer i skolan nu! Sitter med min redovisning av det utvecklingsarbete jag genomfört under min VFU och det segar sig verkligen fram. Och sen tänker jag på att jag har ännu mer skrivande framför mig hela tiden fram till efter nyår, och dä känns det ju inte direkt mer uppmuntrande. För att se det positivt så vet jag iaf vad jag ska göra fram tills dess... Efteråt är det ju lite värre... Jag har inget jobb än, och de få tjänster som ligger ute söker alla i min klass och de andra klasserna som är mot förskola... Det är nog här problemet ligger egentligen. Jag har svårt att fokusera på det jag ska göra när stressen över att kanske bli arbetslös hänger över mig. Jag har aldrig ens tänkt att möjligheten till det finns för det har funnits så mycket jobb under hela min utbildning. Såklart är det nu det blir anställningsstopp överallt! Jäkligt frustrerande! Får hoppas på att det kan finnas lite vikariat och så att hacka sig fram på.

Men men, några positiva saker har jag ju iaf! Flytten närmar sig med stormsteg, och jag längtar nåt enormt! Jag har köpt mig en ny liten dator då min gamla verkligen gör sitt sista ryck nu. Hoppas bara jag hinner lägga över alla bilder och texter innan den dör=) Och så ska ju Jonna flytta till Göteborg igen så efter hennes flytt kan vi leka hur mycket vi vill!!!

Hoppas ni har det bra! Håll gärna ögon och öron öppna efter tjänster inom förskolan i Mölndal/Göteborg/Kungsbacka!

Pöss!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: