MissVixen

2009-11-21
11:21:33

surt salt sött beskt


Jag vet verkligen inte vart jag har hittat den här bilden, men jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den=) Min humor är uppenbarligen inte som alla andras, för det är ingen som kan se det roliga med den förutom jag. Kan va så att syss nappar, hon är ju lika konstig som jag!

Hos mig är allt väldigt blandat för tillfället. Den senaste veckan har jag varit helt grå i ansiktet av trötthet, för att vi inte hittat ett arbetslag att undersöka till examensuppsatsen, men det löste sig igår så Camilla och jag satt typ och sov på ett café i Frölunda på eftermiddagen bara för vi var så lättade. En annan anledning att jag är lite mer avslappnad är flytten! Det går inte riktigt att beskriva hur skönt det är att bo bara jag och Marcus! Det är ju så här vi har velat ha det från början! Och så verkar det som att jobbiten är löst. Jag vågar inte säga för mycket, utan återkommer när allt är klart! Så jag har helt enkelt mycket att vara glad över och mycket som har ordnat sig till det bästa! Det enda som tynger ner nu är att det är många som är så sjuka just nu, och när det är deras hjärtan så känns det inte alls bra! Men jag håller mina tummar så hårt jag kan för att de ska friskna till snart igen!

Nu måste jag göra mig iordning och ta en promenad till Mölndals centrum. Ska se om jag hittar nån present till Camilla och Johan. Ikväll ska vi på inflyttningsfest/födelsedagskalas hos dom i deras nya hus i Fjärås. Hoppas på en bra kväll!

Kommentar:
#1: Syss

AAAHAHHHAHAHAHA!!!!!!!!!! Jag dööör! Hur kan man inte tycka att det är kul!?!?

2009-11-22 @ 22:16:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: