MissVixen

2009-11-01
14:31:53

inte många knop
Klockan är halv tre och jag har inte gjort mer än att tittat på reprisen av Idol som jag missade i fredags och ätit en väldigt sen frukost. Att gå ut tre gånger under loppet av två veckor är verkligen inte min grej känner jag. Förra fredagen var fantastiskt kul och denna fredag var i samma klass, men gårkvällen var mest meningslös faktiskt. Det var roligt fram tills att vi skulle in till stan, som det så ofta är men sen hade jag lika gärna kunnat åka hem!

Men nu är jag alltså färdigdansad för några månader känns det som! Blir till att satsa på lägenheten nu=) Imorgon börjar vi med målningen och till helgen blir det flytt! Underbart!

Kvar på To Do - listan idag är:
* Handla! Ska baka dumle-kakor till min VFU-plats eftersom det är min sista dag imorgon
* Slå in paket till Elisabeth och Linda på min VFU-avdelning! Har varit där 2 år nu! Tråkigt att jag inte ska vara där nåt mer!
*Gå igenom det som skrivits till juridikseminariet, se om jag kan bidra med något.
*Packa! Vi ska köra lite varje dag i veckan nu så det inte blir så mycket till helgen
*Lägga över allt viktigt från gamla datorn till den nya. Rädda det som räddas kan innan den dör helt.
*Lägga upp lite saker på blocket

Det kanske är dax att ta tag i den här dagen nu!

Pöss!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: