MissVixen

2009-11-29
20:58:52

1:a advent


Haft en supermysig helg! Mamma har varit här sen i fredags, så igår va vi på IKEA och köpte gardiner mm så det fixade vi med igår och idag. Vi har varit ute och ätit och gått på Jul på Liseberg med. Tror allt att lite adventsstämmning börjar infinna sig! Särskillt nu efter Lieseberg och lite fika hos Marcus farmor och farfar. Har städat här ikväll ochså och pyntat klart inför advent så jag känner mig nöjd! Nu väntar varma mackor och lite av Marcus hemmagjorda glögg från förra året. Den kommer jag somna gott på=) Hoppas alla har haft en mysig första advent!

Här kommer lite bilder från dagen, jag har ju äntligen fått tillbaka min kamera som jag glömde i Linköping sist.
   

o glöm inte skriva här nu...

puss puss

Kommentar:
#1: Syss

mysigt! Jag får ha mamma nu i helgen! (hoppas jag)

2009-12-01 @ 15:38:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: