MissVixen

2009-05-25
07:30:22

ut o springa

Om inte stressen över uppsatsen skulle räcka så vet jag exakt hur man kan göra för att spä på den lite till! Ställ er på vågen efter en helg med mycket kalas och jag lovar att pulsen ökar några slag! Jag lovade ju mig själv att jag aldrig igen skulle gå upp det jag gått ner, men nu ökar kilona sakta men säkert! Jag vill inte! Jag ska inte! Jag vägrar!

Se vet ni vad! Nu kör vi! Så fort anmälan till nästa års Göteborgsvarv kommer ut är jag den första att anmäla mig, sen får ni följa med mig ut med löparskorna! Tur att cykeln är fixad också så jag kan skaffa mig lite benmuskler på vägen till jobbet i sommar också!

Nu ska jag klä på mig, packa ner Marcus dator och bege mig till skolan för lite seriöst uppsatsskrivande! Förhoppningsvis kommer nästa måndag vara lite mer av en lättnad, både psykiskt för att uppsatsen är inlämnad och fysiskt på vågen!

Ta hand om er och ha en bra måndag nu!

puss
Kommentarer:
#1: jonna

duktiga tjejen!!

2009-05-25 @ 11:03:58
#2: Camilla

Bra skrivit. Jag borde verkligen och jag kommer på mig själv tänka efter att jag verkligen borde men har svårt för att göra!

Du ser så hurtig ut, kanske kan just en rask promenad eller lite spring göra att eventuell spänning och stress försvinner också :)

Nu ska jag hoppa i duschen och ha lite helg.

2009-05-25 @ 12:31:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: