MissVixen

2009-05-24
20:36:59

ett kärt återseende på msn

För första gången på flera månader var Yuka online på msn! Gissa om jag blev nostalgisk och gissa om jag längtar tillbaka till Japan! Har bläddrat igenom alla Japanbilderna flera gånger nu och jag måste verkligen tillbaka! Helst då med Lena igen såklart! Yuka planerar att komma hit till Sverige snart, så jag håller tummarna för att det ska bli av. Hon har visserligen planerat det sen vi var där hösten 2007, men inte fått tummen ur än...

Dagen kan sammanfattas av nostalgi och melankoli... Sista rycket innan skolans sommaruppehåll, men först ska en uppsats skrivas och godkännas. Kan tänka mig att med nedstämdhet beror på den kommande veckans skrivande. Jag vet ju att jag kan, men jag känner mig aldrig så dålig som när det är dax att skriva... Och tro mig, jag jobbar verkligen på att få bort den känslan, för jag kan och jag är bra! Jag måste bara övertala mitt humör om det också!

Nu ska jag lägga mig i badkaret och fokusera på roliga saker. Efter det ska jag ligga på min matta så sedan borde jag väl känna mig på topp igen, eller hur!

Puss på er!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: