MissVixen

2009-03-04
20:54:27

vår i luften
Jäklar alltså, idag riktigt hänger våren i luften! Det är ljust när jag åker till VFUn och det är (nästan) ljust när jag kommer hem. Hade det inte varit för att jag tränar direkt efter VFUn så hade det varit helt ljust när jag kom hem med=) Att lite solljus kan göra så stor skillnad för orken och mativationen att ta tag i saker. Tror helt ärligt att min kära spikmatta hjälper till lite också, för jag sover jätte ljupt efter att ha legat på den på kvällen. Vanligtvis vaknar jag av minsta ljud, men nu sover jag hela natten och vaknar utvilad!

Självklart spelar även träningen roll. Jag sover alltid bättre och har mer ork på dagarna när jag tränar regelbundet. Det är verkligen jätteskönt att ha kommit igång med träningen igen. Det är ju så skönt att få svettas och ta ut sig helt och hållet. Plus att jag har varit nogran med att stretcha så jag är inte så stel längre. Gött!!

Vikten däremot fick sig en smäll hemma i Linköping... Gjorde ju inget annat än att äta när jag var där=) Men helgen var underbar så det var värt det! Nu är det bara att hålla sig till att äta lite så försvinner nog kilot snart igen.

för övrigt så är jag sugen på att köpa den här blusen på lindex, men det får vänta lite så jag vet att jag har koll på min ekonomi. Men håll med om att den skulle vara fin till sommaren!
Kommentarer:
#1: A -*

Heheh okej :P

2009-03-04 @ 22:18:30

göteborg kanske rent av behöver en kopia av mig.. hihi..



och när livet springe är de väl baar hänga med antar jag :) KRAM

2009-03-04 @ 23:53:43
#3: Alexandra

Vilken fin blus :)



Hoppas du fick mitt sms om att jag kommer på lör.



Kram Alexandra

2009-03-05 @ 13:20:35
#4: jonna

åh. köp en till mej med!!

2009-03-05 @ 17:01:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: