MissVixen

2009-03-16
15:17:09

Det här är en bra dag!


 
 Det här är en bra dag! Jag har suttit i skolan hela dagen tillsammans med Camilla och faktiskt fått något gjort på mitt arbete! Något jag inte brukar få när jag sitter hemma själv och försöker skriva. Efter helgens humörsvängningar var det skönt med lite miljöombyte också. Och pedagogens ljusa bibliotek passar ju perfekt för lite ljusterapi =)

I förra veckan skrev jag om ett möte jag var på och det handlade om ett jobb inför sommaren. Varje vår är det samma stress för att skaffa ett sommarjobb och när det löser sig så är det som en klump släpper och stegen blir lite lättare! Och vet ni, det ringde precis angående det jobbet och jag fick det!!! Fatta vad glad jag är! Från början var det ett jobb som jag egentligen inte ville ha utan mest sökte ifall jag inte skulle få nåt annat, men efter två intevjuer där jag fått lite mer koll på vad jobbet går ut på så ändrade jag mig helt! Det verkar hur roligt som helst! Men slitigt!

Det här behövde jag just nu! Förhoppningsvis kan jag leva på det här ett tag och slippa svackor!

Nu ska jag packa ihop mig här och skutta iväg till gymmet!

Ta hand om er!

KRAM
Kommentarer:
#1: Maddo

Duktiga ni är! Ska du sitta mer i skolan och plugga? Vi (jag och pernilla) har stora funderingar på att plugga i skolan också. Fast det gäller att få sitt lilla nätta arsle dit också.. Men idag har varit en bra dag.. bla bla bla..Vi hörs! Skoj att du fått lite gjort! kram

2009-03-16 @ 15:51:52
#2: jonna

va vare för jobb tro??

och GRATTIS!!!

2009-03-16 @ 17:09:25
#3: Anna

Du är ju bara för duktig som ska till gymmet :-)

ha en bra kväll



kramar

2009-03-16 @ 21:14:15
#4: Camilla

Ååh, ren lycka ju. Nu har du fått något som jag verkligen behöver. Börjar bli riktigt tokig här hemma snart. Klättar på väggarna och blir allmänt tokig. Du ska se att ditt humör kommer bli mycket bättre ... nu har du något tryggt att se fram emot. Har du lust att berätta vad de är för typ av jobb? Om inte, är det lugnt :) Då ignorerar du bara de jag skrev precis.



Trevlig kväll. Hoppas det gick bra på gymmet.

2009-03-16 @ 21:51:40

Härligt att du haft en bra måndag :) alltid gött med en bra start på en ny vecka.

2009-03-17 @ 00:40:58
#6: jonna

gu va gött!!!

du är duktigast av alla 6500 personer - ascoolt!!

jag kommenterade först på min blogg, så tänkte jag att det var osmart + att jag tror det försvann...så du kanske fått två svar men iallafall.

grattis,grattis,grattis.

börjar du precis efter skolan eller?

kramkram

2009-03-17 @ 05:13:05
#7: Maddo

Jodå, men ibland känns det som om man inte vet vad man skrivit och inte skrivit.. =P

2009-03-17 @ 08:38:22
#8: Mindy

Godmorgon..Önskar dig en skön tisdag.Har du lika skönt väder som mig denna dag-? kram

2009-03-17 @ 09:45:24
#9: Linda

Jag förstår precis känslan du beskriver.. Stort grattis till jobbet :)

2009-03-17 @ 15:19:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: