MissVixen

2009-03-18
14:53:25

tentaflykt

Minnen från Japan hittade jag i arkivet=) Åh så härligt det var där! Visst hade vi vår praktik hela dagarna, men tillvaron var så mycket enklare och allt var nytt för oss! Vill verkligen tillbaka! Helst på våren för att se när alla körsbärsträd blommar. Just nu är syret helt slut här i biblioteket så då är det mycket lättare att titta på gamla minnen än att skriva på det jag ska! Jag är så trött på skrivandet nu och det börjar ta stopp i huvudet. På fredag kl 12 ska det vara inskickat och jag är säker på att jag kommer hinna färdigt, men jag vill inte mer nu. Kan man gå på pluggstrejk eller? Klart man kan, men det drabbar ju ingen annan än mig själv =)
Nu ska jag försöka göra ett ryck den sista 1½ timmen jag ska vara här. Sen är det dax för lite skönt träning. Behöver det för att rensta huvudet idag känner jag.
Kommentar:
#1: Mindy

Fin bild.Ha en skön & mysig kväll...

2009-03-19 @ 21:43:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: