MissVixen

2009-03-07
20:24:07

sockerchock
Den här lördagen började verkligen jättebra! Vaknade utvilad, tog det lugnt, åkte på ett core pass, hem och låg lite på min matta, somnade såklart =) Sedan på eftermiddagen blev det kladdkakefika igen och då kom huvudvärken tillbaka. Var likadant igår när jag fick i mig så mycket socker. Är det nån mer än jag som får huvudvärk av socker?

Träningen idag var skön men väldigt jobbig! Jag har ju tränat fem dagar den här veckan och det känns i kroppen även fast jag gjort olika saker varje gång. Planen var att gå på yoga imorgon men nu vet jag inte riktigt om jag orkar. Själva yogan orkar jag ju, men just nu är jag lite sliten och då tar det emot ganska mycket att ta sig dit. Förhoppningsvis har orken kommit tillbaka imorgonbitti.

Ska nog be Marcus om lite hårbottenmassage och sen lägga mig på mattan igen så går nog huvudvärken över=)

Hoppas ni får en fin lördagskväll vad ni nu ska hitta på!

puss

(Ps. precis som jag sa så var min kladdkaka godare idag så idag vann jag! 2-1 till mig och alltså vann jag duellen över Marcus! Ds.)
Kommentarer:

haha jaaaa!!! verkligen!

2009-03-07 @ 21:13:44
#2: Camilla

Du som tränat så mycket denna vecka kan med gott samvete äta snacks. Hoppas huvudvärken går över snart! Du kan tro att jag är nöjd med byxorna ... min bästa vår investering, helt klart. Allt tack vare Sarah här ovan :)

2009-03-07 @ 21:23:04
#3: Alexandra

Gud vad det såg gott ut. Osis att jag missade den. Har inget batteri i min mob därför hörde jag inte av. Ska till Partille imon om du vill ses ?



Kram

2009-03-08 @ 01:07:26
#4: Anonym

hejsan:D

Du besök gärna min blogg oxå också,http://vendelaSpace.devote.se:)







förrästen,gillade din blogg:)O

2009-03-08 @ 09:08:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: