MissVixen

2009-03-15
17:23:42

lite låg
Jag har kännt mig lite låg ända sen torsdag... Vet inte riktigt vad det är med mig, men sånt brukar ju gå över så det gör det ju även denna gång. Det blev lite bättre av att ta en promenad i vårsolen förut och jag gjorde ett försök att fånga våren på bild, men det blev så dåligt att jag klippte bort mig själv =) Däremot kom den fina himlen med och man blir ju på bättre humör bara av att se den istället för det ständiga gråa. Det känns att våren är på väg!

Kvällen igår blev rolig med mycket bowling och god mat. Återigen så facineras jag över att det inte är de yngre som blir mest dragna utan de som är nånstans mellan 40-55. Aja, det var underhållande att titta på spektaklet iaf!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite.

Hoppas ni har en bra söndag!
Kommentarer:
#1: Camilla

Trots många äldre som blir dragna hade du väl en trevlig kväll :)? Verkar som de iaf. Vet hur det är ... mitt humör pendlar oerhört just nu. Nu är jag på grymt dåligt humör igen men för en halvtimme sen mådde jag fortf bra. (levde väl på gårdagen)



Aja :) Trevlig start på den nya veckan

2009-03-15 @ 18:36:14

Åh va kul med bowling :) det kan alltid muntra upp en.

2009-03-16 @ 00:17:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: