MissVixen

2009-03-17
17:21:06

av 6500 sökande blev det jag
 
Jag var så glad för jobbet igår att jag helt glömde av att berätta vad det var för ett jobb. Över sommaren kommer jag vara receptionist på Lisebergs camping Delsjön! Varje år så anställer Liseberg ca 500 nya människor för olika typer av jobb. I år var det rekordmånga som hade sökt! 6500 personer och av dem var det 1200 personer som fick komma på en första intervju. Jag sökte sista anmälningsdagen bara för att jag verkligen behövde jobb, inte direkt för att jag ville så jag blev rätt förvånad när jag fick komma på en intervju. Nu efter två intervjuer då de beskrivit vad jobbet går ut på så tycker jag att det ska bli jättekul att jobba där! Och en stor lättnad har som sagt spridit sig i kroppen då jag slipper oroa mig för pengar i sommar!

Den här dagen har varit bra den med! Det här verkar hålla i sig =) Har suttit och skrivit hela dagen i skolan, promenerat i solen på lunchen och hunnit med gymmet också! Och ändå var jag hemma innan kl 17! Skönt!

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag!

Kramar och pussar
Kommentarer:
#1: Camilla

Ååh, gillar armbanden. Aaah, ja men det är väl inte helt fel? Du kommer träffa massor med nytt folk och receptionist jobb har även jag sökt faktiskt ... jag söker lite allt möjligt just för sommarjobb. Men då jag även söker vanligt jobb nu, blir det fokus på kläd och skobutiker, då de är där jag har erfarenhet. Inte skobutik men kläder :) Vi får helt enkelt se hur det blir. & du? Ett stort grattis.

2009-03-17 @ 18:07:39
#2: Maddo

Jag bor i lilla förorten rannebergen strax utanför angered.. Fina områden! Det du ser som utsikt är hela vättlefjäll och bilden är tagen från fönstret så jag vågar nog säga att jag har nära till vättlefjäll.. haha.



Du verkar haft en bra dag! Grattis till jobbet! =) Kram

2009-03-17 @ 18:33:17
#3: Anna

Vad roligt, grattis till sommarjobbet!



Hoppas du har en bra kväll!

kramar

2009-03-17 @ 19:41:55

åhåå GRATTIS:D

2009-03-17 @ 19:52:20

stort grattis!

2009-03-17 @ 22:52:46
#6: Sandra

Nämen åhhhh va kul!!!!! GRATTIS!!!!!

2009-03-18 @ 10:33:34

ja :)

jag har inte vart i göteborg sen jag var liten, så de ska bli kul. vi har ju biljetter till lördags spelningen, så de blir ju en helkväll av de där.



ha en toppen dag!

2009-03-18 @ 10:53:33
#8: Pearl

Grattis till jobbet.

Och du, snygg klocka!

2009-03-24 @ 20:58:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: