MissVixen

2009-06-01
21:50:32

ut ur uppsatsbubblan


Nu leker livet igen! Tentan skickade jag in igår efter lite korrekturläsning av pappa och nu är jag friiii! Eller, idag och igår tar jag igen missade VFU-dagar, men då uppsatsen redan är skriven så är det rätt kravlöst!
Åt helt fantastisk god middag förut och det såg så smarrigt ut att jag var tvungen att ta kort på den. Mangosallad med stekt haloumi är inte att leka med! Hade kunnat äta tills jag sprack!

Uppsatsen har gjort att jag inte hunnit springa nåt så planen var hela tiden att jag skulle springa idag. Men efter en stund i solen på altanen och min goda middag kändes det rätt kört! Men va fan lixom, så fort kan det ju inte gå att slacka efter så jag drog på mig joggingskorna och grog ut på en jogging/walking runda! Helt fantastiskt skönt i det här underbara vädret! Kossan gjorde mig sällskap en bit på vägen=)

Ta hand om er!
Kommentarer:
#1: Pappa

Visst är det skönt, när man är av med det! Jag är fortfarande "lite" imponerad! Kram!

2009-06-02 @ 11:28:31
#2: Maddo

Hoppas du hade en super midsommar. Vår var galen. Mobil midsommar och hela köret. :)

2009-06-20 @ 22:05:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: