MissVixen

2009-06-23
08:57:21

en trött malin

Nu är det väl kanske dags för en uppdatering igen. Har inte haft någon org alls att sitta här vid datorn. När skolan slutade åkte jag till Jonna i Skövde för att fira att hon är klart sjuksköterska. Efter det bar det hem till mamma i Linköping och där satt jag mest framför TVn tror jag. Var helt slut, all stress från terminsslutet hade väl tagit en del på kroppen så jag var i nåt slags komatillstånd=) Efter jag kom tillbaka till gbg har jag inte haft så mycket att skriva om heller, för jag har mest legat o läst. Tänkt så skönt det kan vara att läsa böcker som man faktiskt vill läsa!

I onsdags började jag mitt nya jobb och det är jättekul! Frustrerande att man inte kan allt på en gång och irriterande när datasystemet inte funkar, men jag klarar mer och mer för varje dag! Har däckat så fort jag kommit hem från jobbet för jag blir så trött. Är inte van att behöva tänka så mycket hela tiden =)

Idag jobbar jag 15 -23.30 och den är jag ledig två dagar! Jippi!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: