MissVixen

2009-07-28
21:28:16

tillbaka till verkligheten

Nu är vi hemma igen efter en härlig tripp till köpenhamn! Orkar inte berätta så mycket nu, men det har varit helt fantastiskt skönt att komma iväg. Vi har promenerat runt o tittat på staden, ätit gott, druckit mycket öl, sovit mycket, firat ett års dagen och till sist så var vi ju på en grym Metallica spelning igår kväll!! Hade inte med mig nån kamera in på konserten, men här ovan är vi laddade för att gå i väg på spelningen.
Jag får skriva mer om ´pärlorna som förgylde dagarna i köpenhamn för min del (och förhoppningavia Marcus del också...)
Kommentar:
#1: jonna

Åh, va mysigt ni har haft det - och härligt kort!

Jag väntar på update :D

puss och kram

2009-07-29 @ 22:29:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: