MissVixen

2009-07-09
19:13:43

i huvudstaden
Just nu befinner jag mig i Stockholm hos pappa och Hélène. Vädret är som vanligt kasst när jag är här (förutom förra året på deras kalas) men jag har det kanon bra ändå! Jag kom i tisdags kväll och åker hem till Göteborg igen imorgon eftermiddag. Igår fikade vi hemma hos Hélènes dotter Annika och på kvällen var vi ute och åt god italiensk mat. Idag har jag promenerat runt på stan och hittat massa med saker jag vill ha, men det blev bara ett armband och en tröja för jag vill spara mina pengar till Köpenhamn.

Jag får lägga ut lite bilder när jag kommer hem igen!

kram på er!
Kommentarer:
#1: jonna

2009-07-09 @ 23:07:20
#2: jonna

äsch, jag hann ju inte skriva nåt innan det postades iväg :C:C

kan du inte visa armband och tröja, nyfiken!

låter mysigt med lite semester iallafall, så du inte jobabr ihjäl dej!



när var det ni skulle till danmarket? vore mysigt att komma och hälsa på nån helg om du har tid?

kramar

2009-07-09 @ 23:08:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: