MissVixen

2009-01-21
15:31:59

ut i solen


Planen var att gå till gymmet idag med, men då vi slutade tidigare och solen sken passade jag på att åka hem och gå 1 h powerwalk! Det gäller att passa på att få lite solsken när man får chansen, man mår ju så mycket bättre av det! Lite styrka blev det när jag kom in igen, men jag tar det lite lugnt eftersom jag faktiskt hunnit bli rätt otränad under det här halvåret som jag träffat Marcus=) Bilden är från min promenadväg, det ser inte helt fel ut va!

Några favoritprylar som gör min vardag lite enklare just nu är min söta, fina, rosa ipod nano som jag fick av Marcus i julklapp och min Tierrajacka som verkligen passar Göteborgsvädret=) Ipoden för att det är bra att fördriva all den tid jag åker kollektivtrafik numer och jackan för att den skyddar lilla frusna mig från både blåst och vatten! Under jackan skymtar min rosa tierrafleece som ligger på topplistan av favoritgrejer just nu också. Kan det bero på att jag är så frusen av mig kanske=)  Nu ska jag gå och bada och sen ska jag lägga upp en planering för den här kursen. Puss på er!

 
Kommentarer:

nja.. vi HAR bott ihop. men han har flyttat.

inget jag gått in på i bloggen direkt, du vet, internet.. ;) men så är de.. fast vi är lyckliga. och de är ju de som räknas :)

2009-01-21 @ 17:16:06
#2: jonna

åh vad härligt det låter!

jag vill oxå frysa lite nu...redan för varmt här. takfläkten går för fullt och det är 28 grader fortfarande fastän solen gick ner för ett par timmar sen...fast man ska väl inte klaga iofs.

och va fin fleecen verkar!

kramkram

2009-01-21 @ 17:31:26

ja slå slag i saken :)

jag är verkligen helnöjd med mitt köp!

2009-01-21 @ 20:00:00
#4: Mats

Inte varje dag man ser Kåhögsgård på bild nästan så man får hemlängtan. Bra kort med jättefint ljus. Är det taget med mobil eller riktig kamera?

2009-01-23 @ 21:41:35
#5: Mats

Uppväxt några stationer längre ner längs spåret (Floda)så man passerade varje dag sista året i gymnasiet och många många andra gånger både på järnväg och motorväg :). Var i Partille bor du?

2009-01-24 @ 23:10:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: