MissVixen

2009-01-02
14:26:07

tvåtusennio
Gott nytt år på er! klockan är straxt efter två på 2009s andra dag och jag sitter i min lilla lägenhet (som faktiskt är min månaden ut) och försöker skriva på den jäkla examinationsuppgiften! Usch och fy säger jag! Nu ska jag inte klaga mer, utan försöka skriva lite till istället! Så fort jag skrivit klart det här vill säga =)

Nyårsafton blev en trevlig tillställning hemma hos Marcus kusiner med god mat och gott att dricka! De senaste två åren har det inte varit så mycket partaj på nyår så det var riktigt kul att ha lite mer folk kring sig, men att det ändå var rätt så lugnt.

och vet ni vad! Kylan och snön kom faktiskt till Göteborg ocg Partille också! Jag har bevisen här!
Det är allt lite snö på Brattefjäll

Och även på gatan=)

Och så måste jag ju visa raketerna Marcus köpte till tolvslaget! Tyvärr var de största slut så det fick bli de här små=)


Vad gjorde ni på nyår? Nåt skoj?

pussokram!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: