MissVixen

2009-01-25
20:34:12

sex månader idag

Ideg är det sex månader sen vi blev tillsammans=) Detta har såklart firats! På eftermiddagen bakade jag Hannas goda muffins och nu på kvällen har vi varit på Restaurang La Stazione och ätit helt fantastiskt god och prisvärd mat. Resturangen ligger i det gamla stationshuset här i partille och det är Alexandra Zazzi som är delägaren. Ni vet, hon som var med i robinson. Sex månader har gått helt sjukt fort egentligen, somtidigt som det känns som att jag och Marcus alltid har varit tillsammans. Konstigt det där...

Jag har varit helt sjukt seg idag! Var ute med Lena o lite annat folk igår. Sticky blev det såklart, mitt favoritställe!!! Segheten kommer nog mer ifrån att det blev sent än nåt annat, för jag drack bara vatten under hela tiden vi var på sticky. Börjar jag bli vuxen kanske? =)

   
Fina Marcus, Slitna Malin och goda muffins! Härlig söndag jag har haft, eller hur!
Kommentarer:
#1: Alexandra

Dom såg riktigt musiga ut. Vilken osis att jag missade det :)

2009-01-25 @ 23:25:36

Grattis i efterskott :)

2009-02-02 @ 13:32:30
#3: hanna

muffinsen ser mycket bra ut, måste snart besöka er så vi kan mumsa ihop =) kram på dig

2009-02-03 @ 22:58:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: