MissVixen

2009-01-05
17:10:19

om ett år...
Det känns ganska konstigt att runt den här tiden om ett år är jag färdig med skolan! Jag kan inte fatta det! Även fast det känns långt bort nu så är jag säker på att det kommer gå helt sjukt fort. Det har ju de första 2½ åren gjort lixom... Tänk, inga mer måsten efter skolan, en lön som kommer in på kontot varje månaden, få njuta av sommaren utan att behöva oroa sig för sommarjobb och om pengarna ska räcka till. Det låter helt fantastiskt i mina öron!

Men innan det så har jag ju andra saker att se fram emot! Några saker är redan inplanerade 2009 och fler kommer det garanterat bli! 2008 ändrades mycket i mitt liv, och riktigt så mycket vill jag inte ändra nu... Jag vill bara att det ska vara som det är fast bättre och roligare hela tiden! Är det för mycket begärt? =)

Nu ska jag packa ihop mina böcker från den här kalla lägenheten i Johanneberg och dra mig hemåt Partille. Sista dagen att skriva examinationsuppgiften imorgon! Håll tummarna för att jag får ihop det!

pussokram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: