MissVixen

2009-01-02
14:18:23

Julen som var
Det var helt fantastiskt mysigt att komma hem till Linköping i jul! Träffa familjen och massor med vänner som jag inte träffat på väääldigt länge!
Granen var kanske inte så överpyntad som den kan va ibland, men den var fin ändå=)

Jag grillade i Vidingsjöskogen med Jonna, Karrolanna, Punkert och Jonnas kille Daniel. Det är nåt speciellt med den skogen och korv smakar aldrig så gott som när den är grillad i mörkret när det är minusgrader.

Här är jag o Punkert

Mumsfillibibblan

Öl på ... hm... vad hette stället nu? Alltid lika charmiga Jonna och Daniel var såklart där!

Karrolanna och jag


Veckan hemma gick nästan lite för fort! Vill ju träffa alla som man ser så sällan mer! Hoppas ni har haft en lika bra jul som jag hade!

pussokram
Kommentar:
#1: Maddo

Härligt det ser ut! =) Massa paket ju!! =O

2009-01-03 @ 14:47:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: