MissVixen

2009-01-06
20:02:22

helvetes jävla examinationsuppgift!
Det är helt sjukt vad uppsatsskrivande kan göra mig på dåligt humör! Vanligtvis hade jag varit rätt lugn nu eftersom jag känner mig hyffsat klar för att vara dagen innan inlämning. Men nu är det ju så att jag jobbar till kl 13 imorgon så det blir till att åka hit direkt efter jobbet för att pilla med det sista innan den ska vara inne kl 16. Och jag har verkligen inte fått med allt vi ska ha med och min analys är helt snurrig. Men jag orkar inte mer nu!!! Vill inte alls! Snart hämtar Markus mig så jag får komma hem och sova lite innan jag ska upp kl 5 imorgon bitti för jobb. Behöver sova om jag ska få till den här hevetes jävla examinationsuppgiften imorgon.


Efter imorgon kl 16 kan jag andas ut fram tills examinationen iaf. Sen får vi se.

Tack o hej
Kommentarer:
#1: Maddo

Hela kursen känns tokig!! Jag fattar ju noll av det jag skriver, men hoppas den som läser mitt arbete fattar! ;) Hehe, men hoppas det går någorlunda bra för dig iaf! Vad jobbar du med imorgon?

Kramar

2009-01-06 @ 20:26:02
#2: Maddo

Hej gumman, hoppas du fått iväg din.. Tror du inte jag fick panik när jag fick veta att den skulle vara inne kl 14? Detta fick jag veta 13:59.. Varför skriver de inte om de ändringarna på aktuellt? Morr!



Men hoppas det gått bra för dig. Kramar

2009-01-07 @ 14:51:43
#3: jonna

stackars dej!

hoppas det gick i tid.

by the way är daniel helt tänd på att flytta till partille efter att ha sett dina bilder på facebook. han låter som en livs levande promotion kille: både berg och natur OCH nära till stan.

suck.

2009-01-07 @ 21:13:15
#4: Maddo

Informationen borde ju legat på Aktuellt! Skoj att få höra infon en minut innan inlämning.. -suck- Håller tummarna för dig! Men jag tror de flesta känner att denna kurs är katastrof! Informationen måste förbättras och förtydligas i denna kurs, hoppas nästa grupps info blir bättre! Vad ska du göra resten av veckan? Kram

2009-01-08 @ 08:35:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: