MissVixen

2009-02-08
12:02:38

såld på yoga och core
Jag vet inte om jag Kan kalla det att jag har kommit igång med träningen helt igen, men jag är på god väg iaf! Har gymmat en gång, gått på yoga en gång och igår var jag på ett corepass. Helt ärligt kan jag säga att jag är såld på både yogan och corepasset! Yogan behöver jag för att bli lite smidigare och corepasset är perfekt för mig som måste träna upp min bålstabilitet. Blir jag inte starkare kommer min rygg aldrig palla jobbet inom förskolan. Jag fick lite mersmak av att gå på pass igår. Tränar man bara gym och konditionsmaskiner så blir det ganska så statiskt, tränar man på pass så får man så mycket rörelseträning och balans också och det kan en klumpeduns som jag behöva=)
Hoppas ni mår bra allihopa! Nu ska jag ladda för en promenad.

Kramis
Kommentarer:
#1: Alexandra

Ja visst blev det helt underbart gott igår. Sånna här kvällar får vi verkligen ha mer av :) Vi kanske kan ta en utekväll nästa gång :) Hoppas du har en trevlig söndag.



Kram Alex

2009-02-08 @ 17:05:30
#2: Umma

Visst är Yoga ett mirakel för kroppen? Har också problem med ryggen och det är otroligt vad det hjälper. Solövningarna i sig lossar mycket!



Ja - Varför denna inre stress? Har du identifierat kärnan?

2009-02-08 @ 18:18:47
#3: Alexandra

Ja men självklart :)



Adda min msn så kan vi byta lite bilder med varann :) liillan[email protected]



Kram

2009-02-08 @ 21:57:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: