MissVixen

2009-02-15
16:21:19

oh my darling valentine
Det här är en jäkla skitdag! Nog sagt om det, jag får leva på hur bra gårdagen var istället =)
Till att börja med så var det ju fantastiskt väder och då går mitt humör i topp. Så började jag dagen med att träna så fick igång lite endorfiner där också. Hemlisen jag skulle ha gått på var ett överaskningskalas för mia, men jag hann inte tyvärr. Hade verkligen velat gå... På kvällen bjöd Marcus mig på Angelos, en italiensk resturang och jag åt fantastiskt god mat! Efter det drog vi till Lena som hade Oh my darling valentine, en alla hjärtans dag fest. Väldigt roligt där med, men när det var dags för utgång åkte tyvvär Marcus hem. Jag var danssugen och stod och dansade på Valands golv i flera timmar =) Köpte ingenting ute den här gången heller så har ingen pengaångest idag heller. Det är gött!!

Nu ska jag ta min onda hals och dricka lite te. Har inte tid att vara sjuk nu, jag ska ju ut på VFU (verksamhetsförlad utbildning)


(jag o marcus)

(värdinnan och jag)

(liten del av gänget på Valand)
Kommentarer:
#1: Camilla

Ser ut ni haft haft en riktigt trevlig kväll igår. Jag Röstar på bakispizza.



Iväg med dig och beställ. Vitlök är aldrig fel på heller :)

2009-02-15 @ 16:40:25
#2: carolina

kul med alla-hjärtans-dag-fest! tycker egentligen dagen känns påtvingad, men att fira sådär gör det ju mycket roligare! :D

2009-02-15 @ 18:40:18
#3: Maddo

Låter som om du haft en bra kväll! Skoj! =)

2009-02-15 @ 19:34:32
#4: Mindy

Bokstäverna är köpta på Village...Är jätte nöjd med den.Ha en skön kväll.Fina party bilder..

2009-02-15 @ 19:39:23
#5: Syss

Grattis till influensa!!! Du kommer att känna dig döende ett par dagar, kan få upp till dryga 40 grader feber, sedan kommer slemmet...! Det kommer sitta i lungorna o inte fan försvinner det bara för att man hostar!



Men ni verkade ha trevligt i alla fall =)



Kram

2009-02-15 @ 22:36:10
#6: Alexandra

Ser ut som ni hade en trevlig kväll :)



Jag kom på ordet när vi pratade förut. Alkohol tar bort omdömet man har. Tänk ett sånt litet ord kan vara så svårt att minnas :)

2009-02-17 @ 03:07:55
#7: Emily

Alltså jag måste bara få fråga om tjejen i rött på nedersta bilden. Hon heter möjligen inte Celi (känner mig väldigt dålig om jag stavar hennes namn fel här, haha), men jag känner en tjej som är väldigt lik henne. Vi har samma VFU-plats. Kanske är jag helt ute och cyklar nu, men jag blev bara så chockad över hur lika de är. Vore himla roligt om jag bara av en slump lyckades klicka mig in här och se en bild på henne.

2009-03-03 @ 21:17:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: