MissVixen

2009-02-23
21:13:38

nedåt på vågen
Jag har en fet och ful dag idag. Sånna dagar är inte roliga, men vi alla har dom och de försvinner ju lika fort som de kom! Trots detta visade vågen 69, 8 imorse och det är ju jättebra! Klappar mig själv lite på axeln =) Hoppas det kan fortsätta gå nedåt trots att vi äter mat igen. Måste påminna mig själv hela tiden om smååå portioner. Har ju bevisat för mig själv den senaste tiden att jag fungerar minst lika bra med ett mindre energiintag, så nu gäller det vid att inte vänja kroppen med för mycket igen.

Fick lite motivation för gymmet idag med när jag fick mitt personliga program. Det kommer bli grymt kul!

puss på er
Kommentarer:
#1: Alexandra

Tack så mycket för gratulationen =)



Kram på dig

2009-02-24 @ 01:32:08
#2: Mia

Du är jätteduktig, bra kämpat!

2009-02-24 @ 16:24:03
#3: jonna

fyfan, jag vill med bli smal.

idag tvungade gymkillen mej att väga mej och sen trodde han att det var fel på vågen :C

sen tvingade han mej att ta av skorna och då vart jag ett halvt kilo lättare och han vart nöjd.

uuäähh.jag vill komma hem till sverige och träna där ingen bryr sej...



men duktiga dej!

det var egentligen det jag skulle säga.

pusspåre

2009-02-25 @ 18:14:44
#4: Camilla

USCH! sådana dagar är så jobbiga. Tär på en så mycket mer än vad man tror.



ja nu längtar även jag till värmen, riktigt mycket. Behöver vår och besöker sol! Hoppas du tar hand om dig och har det bra. God natt

2009-02-25 @ 21:49:13
#5: Daniel

Kul att se att det går bra med viktminskningen :)

2009-03-12 @ 10:01:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: