MissVixen

2009-02-09
19:03:57

jag tror att jag kommer på skäll...

Sticky lemon chicken, gårkvällens middag! Himelskt gott!!! Men det är inte det jag tror jag kommer få skäll om, utan det är att vi äter pulver nu ett litet tag bara för att få en kickstart i viktnedgången. Vet att dom på jobbet kommer tjata på mig att äta mat när jag jobbar i veckan. Och nästa vecka ska jag ut på VFU och dom kommer garanterat tjata ännu mer! Men jag ger mig inte i första taget! Första dagen har gått galant, och jag har till och med tränat utan atta falla ihop av energibrist. Det kan juförsig bero på att jag laddade med en del energi igår =) Vi får se hur länge vi orkar, men lite resultat ska synas innan jag lägger av. Nu ska jag ta dagens sista påse, sen slappa framför TVn.

natti
Kommentarer:
#1: Syss

hm... gott... kanske kommer ner o äter lite hos er snart...

2009-02-09 @ 22:47:19
#2: Pappa

Kanske att man kan få lite inspiration i alla fall! Häng i, det ska ju kännas lite tomt på alla ställen!

2009-02-10 @ 08:37:54

Oj.. tack !!

de va inte en dålig komplimnag !

va glad jag blir

2009-02-10 @ 10:43:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: