MissVixen

2009-02-25
21:23:33

framtida shoppinglyckan! (spara som gäller nu)
Beyond Retro har öppnat i Göteborg!
Vilken lycka! Beyond Retro som är en av mina guldklimpar i Stockholm har nu öppnat i Top Shops lokaler här i Göteborg! Förväntar mig många fina fynd där, men inte nu! Jag ska ju spara!

Idag hade vi en dag i skolan mitt i VFUn för att byta lite tankar med de i kursen och gå på en föreläsning om språk och genus. Det var inte direkt nåt nytt som sades i föreläsningen, men det är ju alltid bra att bli påmind om att tänka på sitt förhållningssätt när det handlar om genus. Efter det blev det en fika men Camilla för att prata av oss lite. Det behövs ibland! Och efter det skulle jag gå ner till min favorut underklädes affär och köpa en ny sport top till mig själv i födelsedags present. Den är ju inte från mig, men sådant måste man ju prova ut själv. Det slutade med att jag kom ut med lite mer grejer... Kunde bara inte låta bli! Men som tur är så behövde jag sakerna så jag har inget dåligt samvete=)
Sedan blev det lite träning igen. Jag körde igenom passet som jag fick av instruktören igår och märkte att jag måste justera en del vikter. Får bli nästa gång. Idag blev det bara förbränning på bandet och lite rygg.

Som de flesta jag känner redan vet så fyller jag år på lördag! Jag blir verkligen som ett barn igen kring min födelsedag och bygger upp nån slags förväntan! Underbart tycker jag! Firandet av mig själv kommer ske i Linköping då jag och Marcus bussar upp på fredag kväll. Ska bli sååå mysigt att fira med familjen och träffa lite vänner. Så blir det ju första gången för Marcus i Linköping med så hoppas alla ni där hemma visar staden från den bästa sidan nu till helgen=)

puss puss
Kommentarer:
#1: A -*

hahahajaa det är grymt roligt:D

2009-02-25 @ 21:38:47
#2: Mia

Hoppas du får en bra födelesedag!



För mig gick det dåligt förra veckan, fuskade varannan dag. Men denna veckan har det gått galant. :)

2009-02-25 @ 21:48:07
#3: Maddo

Det ändrades häromdan (skrev om det i blogginlägget innan)

2009-02-26 @ 06:38:50
#4: Pappa

Lycka till i Lkpg, bägge två! Och ha naturligtvis en väldigt bra födelsedag också!!!

2009-02-26 @ 08:12:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: